Voor:

Praktische informatie

Als je in behandeling komt zijn er een aantal praktische zaken om rekening mee te houden.

Afmelden afspraak

Soms gebeuren er dingen waardoor je een afspraak niet kunt laten doorgaan. Geef dit zo snel mogelijk aan ons door, zodat jouw behandelaar dit op tijd weet. Wil je de afspraak verzetten, dan kan dat telefonisch of via het mailadres van de behandelaar. Het mailadres is te vinden bij ‘teams’. Zeg je binnen 24 uur de afspraak af zijn wij genoodzaakt een factuur naar je te sturen voor “ no show” .

Regelingen extra kosten

Als je in behandeling bent, maak je soms extra kosten. Er zijn diverse regelingen waar een beroep op kan worden gedaan. Denk bijvoorbeeld aan belastingaftrek voor zorgkosten.

Kosten van de behandeling

De behandeling bij Chinski wordt vergoed door de gemeente en/of zorgverzekeraar. Je kunt er ook voor kiezen om je zorg zelf te betalen. Vragen over de kosten? Lees meer over kosten onder het tabje ‘kosten’ of neem contact op met Chinski via het aanmeldteam (servicepunt@chinski.nl).

Digitale vragenlijsten

Als je bent aangemeld, ontvang je van ons een uitnodiging om een digitale vragenlijst in te vullen. De vragenlijsten gebruiken we:

  • Voor diagnostiek in de intakefase.
  • Om effecten van de behandeling te meten. Dit wordt ook wel ROM (Routine Outcome Monitoring) genoemd.

Klacht of compliment

Heb je een klacht en kom je er samen met de behandelaar niet meer uit? Of wil je ons juist een compliment geven? Bekijk de pagina Klacht of compliment.