Voor:

Klachten

Klachten

Jouw mening, klacht of compliment is voor ons aanleiding om na te gaan of wij de kwaliteit van onze zorg kunnen verbeteren binnen Chinski. Wij leren graag van jou en staan klaar om samen met jou en je omgeving aan een beter en plezierig leven te werken.

Compliment

Ben je tevreden over je behandeling en wil je een compliment geven? Wat leuk! Geef deze in ieder geval aan onze medewerkers. Je kunt ook terecht opĀ google.nl

Klacht

Onze medewerkers werken volgens de beroepscode (NVO of NIP) en doen hun uiterste best om een behandeling aan te bieden die past bij je behoeften en verwachtingen. Toch kan het voorkomen dat er ontevredenheid ontstaat. Dit horen wij graag zodat we samen met jou tot een oplossing kunnen komen.

  1. Deel je onvrede of klacht met de betrokken medewerker. Intern wordt dit volgens ons beleid opgepakt. Allereerst zal er een gesprek worden voorgesteld.

  2. Wanneer je er niet uitkomt met de medewerker, zal de klachtencommissie betrokken worden. Zij zijn te bereiken via klachten@chinski.nl.

  3. Zijn bovenstaande stappen niet voldoende en is je klacht nog aanwezig, richt je dan tot KlachtenportaalZorg (KPZ). Dit kan middels het invullen van het formulier op de website https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen/ of je klacht te e-mailen naar info@klachtenportaalzorg.nl.
    Daarnaast heeft elke gemeente de beschikking over een vertrouwenspersoon jeugdhulp. Bij jouw gemeente is na te vragen wie je daarvoor kunt benaderen.

Download klachtenformulier